پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

پارمیس کوچولو

21

1391/7/15 19:01
254 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز بود پارمیس از من می پرسید : مامان ، اسامی هستی؟
مامان اسامی می شی؟
مامان آقاهه (تلوزیون) اسامیه؟
و من منظورش رو نمیفهمیدم. دیشب که حسابی خونم رو به جوش اورده بود و داشتم با تشر ازش می خواستم بره لالا، دیدم باز گفت: مامان اسامی هستی؟
گفتم یعنی چی "اسامی"؟
گفت: داد می ژنی؟ اسامی هستی؟
تازه فهمیدم منظورش "عصبانیچند روز بود پارمیس از من می پرسید : مامان ، اسامی هستی؟
مامان اسامی می شی؟
مامان آقاهه (تلوزیون) اسامیه؟
و من منظورش رو نمیفهمیدم. دیشب که حسابی خونم رو به جوش اورده بود و داشتم با تشر ازش می خواستم بره لالا، دیدم باز گفت: مامان اسامی هستی؟
گفتم یعنی چی "اسامی"؟
گفت: داد می ژنی؟ اسامی هستی؟
تازه فهمیدم منظورش "عصبانی" ه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)