پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

پارمیس کوچولو

16

1391/5/12 14:09
272 بازدید
اشتراک گذاری
من: تپلویم...
پارمیس: تووووبووولوووو
من: صورتم مث....
پارمیس بعد از کمی مکث: آبالووووو
من: نه مامان جان، باید بگی هلو
پارمیس: نه ، آبالووووووووووووو
من: مامان...
پارمیس: خوبی....(از " دارم" فاکتور می گیره)
من: خیلیم...
پارمیس: دوووووووووسیش....(باز هم از "دارم فاکتور می گیره)
من: میشینه توی...
پارمیس: ماشیییییییییییییین
من: خونه مامان جان، بگو خونه. میشینه توی....
پارمیس: ماشین
من: می دوزه...
پارمیس: دونه دونه
من: کت و دامن واسه...
پارمیس با خوشحالی و فریاد: من!!!!!
من: می پوشم...
پارمیس: خوشِل(از "می شم" فاکتور می گیره)
من : مثال دسته...
پارمیس: گوووووووووووووووووووووووول( بازم از "می شم" فاکتور می گیره)
البته این دیالوگ مال یکی دو هفته پیشه. الان دیگه همه شو درست جواب میده.
علاوه بر این، شعرهای جوجه جوجه طلایی، توپ سفیدم،حسنی نگو بلا بگو، یه توپ دارم و...هم شعرایی هستن که با کمک هم می خونیم، یعنی جمله رو من شروع می کنم پارمیس یک یا دو کلمه آخرش رو می گه.
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)